Preispolitik

De Preispolitik unterliagt hardn kartellrechtlichn und wettbewerbsrechtlichn Voagobn. Mia machn, dass 's drotzdem gäd: vo da Robattaktion bis zum Ausbremsn vo Preisrittern in Proassuchmaschina. Mia machn mehr möglich, ois Sie glam.

 

Preispolitik

De Preispolitik hod vo oin Politikn des Marketingmixs den direktesdn Einfluss auf de Marge. Dabei san de rechtlichn Voagobn jedoch recht eng gsteckt: Preisobsprochn oda -voagobn beischbuisweise san kartellrechtliche no-gos.

Mia heifd Ihna dabei, de Proasstrukur üba ihrn gsamdn Vatrieb hiweg drotzdem aktiv zua beeinflussn und stobil zua gstoidn. Aa wenn da direkte Weg kartellrechtlich vasperrt is, kenna mia kreative Möglichkeitn, um Preisbrecha effektiv auszubremsn. Sie meng in manchn, ned in oin Proassuchmaschina gelistet wern? Sie hom koa Lust, ihre Marge an Amazon obzutredn? Mia zeign Ihna Wege, wia so wos kartell- und wettbewerbsrechtlich sauba umgesetzt wern konn.

Danebn heifd mia Ihna beim Aufbau vo Robattsystema, da Gstoidung vo Sonderaktiona, Gewinnschbuin mid Preisbezug und vuiem mehr.

Wos mia fia Sie doa könna:

  • Eastäiung vo Liaferungs- und Zoiungsbedingunga
  • Aufbau vo Robatt- und Kundenbindungssystema


  • Garantiebedingunga
  • Prüfung vo Robattaktiona
  • Entwicklung vo Finanzierungsmodelln

Eastäiung vo Liaferungs- und Zoiungsbedingunga

Liaferungs- und Zoiungsbedingunga regeln, wann, wo und wia de Partein ihre vatroglichn Leistungspflichdn eafülln miassn. Sie san somit Kean da Vatrogsgestoidung und a wichtiga Baustoa bei Gstoidung da rechtlichn Beziehunga Ihrs Unternehmens zua sein Partnern.

Duach soagfältig eastäite Bedingunga könna de im Gsetz voagesehane Umstände da Liaferung und Zoiung zuagunsdn Ihrs Unternehmens modifiziad wern. Mia beradn Sie dazua, an welchn Stäin a Obweichung vo den gsetzlichn Regelunga zualässig und wirtschoftlich sinnvoi is. Duach passgenaue Liaferungs- und Zoiungsbedingunga soagn Sie dafia, dass da Leistungsaustausch mid Ihrn Kundn reibungslos funktioniad.

Entwicklung vo Finanzierungsmodelln

Des Ogebot vo Zoiungsaufschübn, Teilzoiungsgeschäfdn oda sonstige Finanzierungshilfa konn den Kaufentschluss des Kundn bestärkn. Des gilt insbesondere bei houchpreisign Konsumgütern.

Mia beradn Sie dabei, welchs Finanzierungsmodell fia Ihre Produkte sinnvoi is und entwickeln de hierfia notwendign Vatrogsbedingunga.

Garantiebedingunga

A Garantie stärkt des Vatraun des Kundn in de Qualität des Produkts. Sie gewährt am Kundn üba de gsetzlichn Gewährleistungsansprüche hiaus weidergehend Osprüche, de eahm im Foie vo Mängeln des Produkts zuastehn. 's handelt si bei da Garantie oiso um a freiwuiige Leistung des Dandlas (Händlergarantie) oda des Herstäiers (Herstäiergarantie), de wirksam ois Marketinginstrument eingesetzt wern konn.

Mia eastäin Ihna maßgeschneiderte Garantiebedingunga, de genau de Fälle obdeckn, de Sie eafassn meng. In den Garantiebedingunga is beischbuisweise geregelt, in welchem Zeidraum de Garantie gilt und welche Pflichdn da Kunde eafülln mua, um Leistunga aus da Garantie in Ospruch nehma zua könna. Daduach soagn Sie dafia, dass de Garantie grod in bestimmdn, vatroglich genau definierdn, Fälln eingreift.

Prüfung vo Robattaktiona

Robattaktiona san a beliabts Middl zua Vakaufsförderung. Hierbei san aus rechtlicha Sicht de Voagobn des Wettbewerbsrechts zua beachdn. Des gilt sowohl fia de Bewerbung, ois aa fia de Duachführung da Robattaktion.

So miassn beischbuisweise de Bedingunga oana Robattaktion, wia etwa de Daua und de Hechn des Robatts, dransparent gemacht wern. Fois bestimmte Warn vo oana Robattaktion ausgeschlossn sei soin, miassn de Warn ausdrugglich benannt wern.

Aa deaf da Kunde üba de Einräumung eins besondern Preisvoateils ned getäuscht wern, beischbuisweise indem da Preis kuaz voa da Robattaktion künstlich eahöht werd, um ihn sodann im Rahma da Robattaktion wieda herobzusetzn.

Bei Koppelungsangebodn is ebenfois auf dransparentn Preisangobn zua achdn. So deaf a preisgünstige Oanzlleistung ned blickfangmäßig hervoagehom wern, wenn dafia de Foige- oda Zuasatzkosdn da andern (teirern) Oanzlleistung vaschleiad wern.

Aufbau vo Robatt- und Kundenbindungssystema

Robatt- und Kundenbindungssysteme dredn in unterschiedlichn Foama auf zum Beischbui ois Dreipunkte, Kundenkardn oda Bonusprogramme. Olle de Vakaufsförderungsmaßnahma vafoigen aba den gleichn Zweck: sie soin den Kundn an des Unternehma bindn.

Aus rechtlicha Sicht is dabei entscheidend, dass de Teilnahmebedingunga klar kommuniziad wern. So mua insbesondere festgelegt wern, welche Voateile da Kunde eahält, wenn ea welche Warn kafft oda Deanstleistunga in Ospruch nimmt. Zuadem mua festgelegt wern, ob de Voateile, de Kunde in Ospruch nehma konn, noch oana bestimmdn Zeid vafoin.

Darüba hiaus schbuit des Thema Datenschuadz bei Kundenbindungssystema a wichtige Roie. Schliaßlich konn duach de konsumierdn Warn oda Deanstleistunga a Ruggschluss auf de Voaliabn, de Interessn und de Lebensumstände des Kundn zong wern. Daha mua da Kunde darüba infoamiad wern, welche Dadn vo am Unternehma eahom wern und zua welchn Zweckn de genutzt wern.